Twin Logistics B.V., gestart in 2021 met 1 bus die werd gebruikt voor pakketdiensten. Na meer dan een jaar pakketdiensten te hebben uitgevoerd met een wagenpark die destijds was uitgegroeid naar 4 bussen, werd het tijd om verder te ontwikkelen. Eind 2022 kocht Twin Logistics B.V. 2 vrachtauto’s aan waarmee er palletdistributie routes werden uitgereden. Dit ging erg goed mede dankzij het hebben van een groot netwerk van chauffeurs die wij hadden geworven. Naast het inzetten van chauffeurs op onze eigen voertuigen, hebben wij ook andere grote partijen ondersteund waaronder bijvoorbeeld Metro Cash & Carry Nederland B.V. (MAKRO). Dit deden wij doormiddel van het inzetten van chauffeurs die vervolgens op de voertuigen van MAKRO goederen gingen uitleveren in de horecasector. Inmiddels is het 2024 en is Twin Logistics uitgegroeid tot een wagenpark die 6 bussen en 14 vrachtwagens bezit.
Twin Logistics B.V., gestart in 2021 met 1 bus die werd gebruikt voor pakketdiensten. Na meer dan een jaar pakketdiensten te hebben uitgevoerd met een wagenpark die destijds was uitgegroeid naar 4 bussen, werd het tijd om verder te ontwikkelen. Eind 2022 kocht Twin Logistics B.V. 2 vrachtauto’s aan waarmee er palletdistributie routes werden uitgereden. Dit ging erg goed mede dankzij het hebben van een groot netwerk van chauffeurs die wij hadden geworven. Naast het inzetten van chauffeurs op onze eigen voertuigen, hebben wij ook andere grote partijen ondersteund waaronder bijvoorbeeld Metro Cash & Carry Nederland B.V. (MAKRO). Dit deden wij doormiddel van het inzetten van chauffeurs die vervolgens op de voertuigen van MAKRO goederen gingen uitleveren in de horecasector. Inmiddels is het 2024 en is Twin Logistics uitgegroeid tot een wagenpark die 6 bussen en 14 vrachtwagens bezit.